• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
8

برگزاری دوره باز آموزی استانی داوران درجه ۱، ۲، ۳ در کرمان

  • کد خبر : 1516
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
برگزاری دوره باز آموزی استانی داوران درجه ۱، ۲، ۳ در کرمان
هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان در نظر دارد، دوره باز آموزی استانی داوران درجه ۱، ۲، ۳ را در کرمان برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان، احسان سعید نژاد رئیس کمیته داوران هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان و مدرس داوری فدراسیون، گفت: با توجه به تغییر مقررات داوری و آیین نامه جدید مصوب کمیته داوران فدراسیون و ابلاغ آن به هیئت‌های استان‌ها و نیز با توجه به در پیش بودن مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ، هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان در نظر دارد، دوره باز آموزی قوانین داوری را برگزار کند.
او افزود: با توجه به مصوب شورای فنی هیئت استان، حضور در این دوره برای کلیه داوران درجه ۱، ۲، ۳ و حتی مربیانی که قصد اعزام تیم یا فایتر به مسابقات رینگی استانی (آقایان و بانوان) را دارند، الزامی است.
سعید نژاد، بررسی و ابلاغ تغییرات جدید آیین نامه داوری فدراسیون، شرح وظایف سرداور، شرح وظایف داور وسط و شرح وظایف داور کنار را برخی از سرفصل‌های این دوره آموزشی عنوان کرد.
او تصریح کرد: این دوره ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ در سالن همایش اصناف (انتهای خیابان سعدی، قبل از میدان قرنی) برگزار می‌شود.
سعید نژاد بیان داشت: در پایان این دوره، به شرکت کنندگان گواهینامه بازآموزی اعطا خواهد شد که پیش نیاز حضور در کلیه دوره‌های داوری سبکی یا فدراسیونی است.

لینک کوتاه : http://razmi-kerman.ir/?p=1516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.