• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
12

برگزاری نخستین گردهمایی کمیته کیک بوکسینگ ISKA استان کرمان

  • کد خبر : 1138
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۶:۰۸
برگزاری نخستین گردهمایی کمیته کیک بوکسینگ ISKA استان کرمان
اولین گردهمایی و جلسه ویژه مربیان، داوران، اعضاء هیات رییسه، اعضاء کمیته های اجرایی و نمایندگان شهرستان ها کمیته کیک بوکسینگ ISKA استان کرمان در سال ۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان، این نشست با حضور افتخاری میرحسینی رئیس شورای شهر کرمان، سینا نظری زاده دبیر و زهره توسلی نایب رئیس بانوان هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان، احسان سعیدنژاد رئیس، ایمان بارحم دبیر، حسن صدر نایب رئیس آقایان و محبوبه عبدالرحمانی فرد نایب رئیس بانوان کمیته کیک بوکسینگ iska، عمار جهانبخش نماینده رفسنجان، معین شول نماینده سیرجان، امان الله توکلی نماینده راین، احمد فخار زاده نماینده کوهبنان، محمد رشیدی نماینده پابدانا و دیگر اعضای کمیته های اجرایی، داوران و مربیان کمیته اسپورت کیک بوکسینگ iska استان کرمان در سالن کنفرانس پردیسان شهرداری برگزار شد.

احسان سعیدنژاد رئیس سبک کیک بوکسینگ iska استان کرمان در این گردهمایی ضمن خیر مقدم به همه اعضا به بیان گزارشی از عملکرد سال۹۸ این کمیته و در ادامه عملکرد سال ۹۹ در بحبوحه شیوع کرونا و فعالیت های مربیان و باشگاه داران در ایام قرنطینه و کرونا پرداخت.

او معارفه اعضای کمیته های اجرایی و نمایندگان شهرستان ها و جشن ارتقاء کمربند هنرجویان در محل فرهنگسرای کوثر، برگزاری کلاس های داوری، مربیگری و آزمون دان کشوری به میزبانی کرمان در محل خانه رزمی، برگزاری بزرگترین مسابقات رینگی بانوان جام وحدت در خانه رزمی، برگزاری بزرگترین و باشکوه ترین رویداد رزمی استان و مسابقات رینگی آقایان، جام حاج قاسم در سالن فجر، برگزاری مسابقات شاد و فایت و آمادگی جسمانی در فضای مجازی، تمرین مشترک کلیه هنرجویان دختر و پسر در پارک پردیسان جنگل قائم را از مهمترین اقدامات این سبک طی سال ۹۸ برشمرد و گفت: کسب کرسی مدرسی داوری فدراسیون توسط احسان سعیدنژاد نماینده استان، گردهمایی و جلسه با مربیان، داوران و اعضای کمیته ها از دیگر برنامه هایمان در سال ۹۹ بوده است.

سعیدنژاد انجام تمرینات مشترک با شهرستان ها، برگزاری مسابقات بین باشگاهی شهرستان کرمان جایزه نقدی، برگزاری مسابقات جایزه بزرگ سلاح سرد فضای مجازی، برگزاری کلاس داوری و مربیگری و آزمون دان کشوری به میزبانی کرمان در فضای مجازی، تقویت برنامه های همگانی و تمرینات در فضای باز و برگزاری مسابقات کشوری بانوان در صورت صدور مجوز را از مهمترین برنامه های در دست اقدام این سبک طی امسال عنوان کرد.

سینا نظری زاده دبیر هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان نیز ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این کمیته در سال ۹۸ و ۹۹ گفت: این کمیته با دیسیپلین خاص و مدیریت خود سعی در ارتقاء جایگاه مربیان، داوران و به خصوص رزمی کاران پرداخته که این امر قابل تقدیر و ستایش است.

زهره توسلی نایب رئیس بانوان هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان هم به با اشاره به عملکرد شایسته ی این سبک در بخش بانوان، برگزاری بزرگترین مسابقات رینگی بانوان در آذر ۹۸ را از مهمترین این اقدامات در حوزه بانوان برشمرد و از محبوبه عبدالرحمانی و دیگر عوامل کمیته بانوان به واسطه عملکرد مثبتشان در برگزاری این برنامه، قدردانی کرد.

میرحسینی رئیس شورای شهر کرمان و عضو افتخاری هیئت رئیسه سبک کیک بوکسینگ iska استان کرمان نیز ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته در این سبک بر استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، آموزش های مجازی و از راه دور و تمرینات همگانی در فضای های باز، بوستان ها و پارک ها تاکید کرد.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر در بحث همگانی، آمادگی کامل دارند به منظور همکاری با کمیته کیک بوکسینگ iska و هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان، برای تحقق این امر، سخت افزار های لازم را در اختیار آنها بگذارند.

تک تک مسئولین کمیته ها و نمایندگان شهرستان ها نیز به تشریح فعالیت های زیر شاخه های خود پرداختند و محاسن، معایب و کمبودهای موجود را مورد بررسی قرار دادند.

در ادامه، فعالیت های آتی سبک تشریح و به تصویب اعضا رسید.

در پایان این گردهمایی، از کلیه مربیان و داوران سبک، تجلیل و احکام مربیگری و داوری فدراسیون به شرکت کنندگان دوره ارتقاء داوری و مربیگری که در آبان ۹۸ به میزبانی کرمان برگزار شد، اهدا گردید.

لینک کوتاه : http://razmi-kerman.ir/?p=1138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.