• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
5

لزوم توجه به هیئت‌های شهرستانی و مقوله آموزش

  • کد خبر : 1650
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
لزوم توجه به هیئت‌های شهرستانی و مقوله آموزش
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، خواستار توجه به هیئت‌های شهرستانی و ارتقای مجموعه با برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان، میثم پاریزی در مجمع انتخاباتی هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان که با حضور رئیس فدراسیون و اعضا در محل تالار ایرانگردی برگزار شد، دوره ۸ ساله ریاست ابراهیمی رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان را خوب ارزیابی کرد و گفت: انصافاً وی تلاش کرد، آرامش مجموعه حفظ شود وآرامش خوبی هم حاکم بود و موفقیت‌های خوبی نیز بدست آمد.

او از رئیس جدید هیئت خواست، به هیئت‌های شهرستانی توجه ویژه‌ای داشته باشد و واگذاری اماکن و سالن‌هایی که برای رشته رزمی است، به عنوان خانه ورزش در اختیار خود مجموعه قرار گیرد.

پاریزی با اعلام اینکه کرمان، پهناور‌ترین استان کشور است و ۲۳ شهرستان دارد، بیان داشت: این امکان را داریم که در ۲۳ شهرستان، هیئت‌های فعالی داشته باشیم.

او افزود: استان کرمان سراسر ظرفیت است و از مهمترین سرمایه‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه ورزش، می‌توان به ظرفیت نیروی انسانی چه در بخش‌های مدیریتی و چه در بحث‌های فنی اشاره کرد که امیدواریم این ظرفیت بتواند به خوبی مدنظر باشد واستفاده شود.

پاریزی با تأکید بر مقوله آموزش و برگزاری دوره‌های دانش افزایی برای مربیان و داوران، از رئیس جدید هیئت خواست به این موارد به عنوان یک اولویت توجه کند تا به دنبال آن استعدایابی و توسعه کمی و کیفی هیئت صورت گیرد.

او تصریح کرد: با توجه به آیین‌نامه جدیدی که ابلاغ شده است، انتخابات که صورت می‌گیرد و رؤسای هیئت‌ها که انتخاب می‌شوند، مراحل تاییدیه مدیریتی و استعلامات حراستی آن‌ها انجام می‌شود، اما هیئت رئیسه‌هایی که معرفی می‌شود؛ معرفی آن‌ها منوط به تاییدیه حراستی آن‌ها است که این مورد را مدنظر قرار دهند، بعد از اینکه این انتخاب صورت می‌گیرد، استعلام آن‌ها انجام می‌شود و بعد ابلاغیه آن‌ها را صادر می‌کنیم و به آن‌ها اطلاع داده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مجموعه ورزش چه در کشور و چه در استان باید به عنوان الگو‌های تاثیرگذار بتوانند خیلی از آسیب‌ها را مدیریت کنند؛ لذا این انتظار قطعاً هم از بنده، هم از رؤسای هیئت‌های استانی و هم از مجموعه شهرستان‌ها و مربی‌هایی که به لحاظ تأثیرگذاری در جامعه نقش ویژه‌ای دارند، وجود دارد.

پاریزی ابراز امیدواری کرد، ورزش بتواند همچون گذشته تقویت کننده الگو‌های صحیح اخلاقی و فرهنگی باشد و ورزشکاران نیز با تأسی از شهدا و سیره شهدا بتوانند در راستای اخلاق‌مداری گام بردارند، همزمان با اینکه کسب سکو و افتخار برای کشور و استان می‌کنند.

در پایان این مجمع انتخاباتی، کامران صنعتی با کسب ۲۹ رای از مجموع ۲۹ رای به مدت چهار سال، ریاست هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان را عهده‌دار شد.

لینک کوتاه : http://razmi-kerman.ir/?p=1650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.