• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
13

کرمان میزبان تورنمنت هشت جانبه رزمی

  • کد خبر : 1344
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۵:۵۸
کرمان میزبان تورنمنت هشت جانبه رزمی
دبیر هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان از برگزاری تورنمنتی هشت جانبه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در 10 وزن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان، سینا نظری زاده، دبیر هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان گفت: با توجه به دهه مبارک فجر، کمیته اسپورت کیک بوکسینگ با همکاری هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان در نظر دارد، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، تورنمنتی هشت جانبه با حضور تیم های کرمان الف و ب، تهران، خوزستان، یزد، خراسان جنوبی، فارس و اصفهان به مدت ۲ روز در رده سنی بزرگسالان و در ۱۰ وزن برگزار کند.

او افزود: هم اکنون هیئت در صدد انجام اقدامات لازم با مقامات ذی ربط ورزشی به منظور برگزاری این تورنمنت است که اطلاعات دقیق و کامل تر در روزهای آتی اعلام می شود.

نظری زاده تصریح کرد: همین امر فرصت مناسبی برای ورزشکاران و مربیان به منظور شروعی پر قدرت و تجربه ای جدید بعد از گذشت چندین ماه فاصله از میادین مسابقات (فیزیکی) رزمی است که هیئت رزمی استان کرمان، تمام توان خود را برای ارتقاء فنی و حرفه ای رزمی کاران با استفاده از تعامل با افراد ماهر و با تجربه در رشته های رزمی که بتواند کمک شایانی در مسیر پیشرفت آنها، در ورزش داشته باشد را انجام خواهد داد.

او در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: با توجه به تصمیمات استانی در شورای فنی هیئت رزمی در نظر داریم، لیگ کیک بوکسینگ کرمان که قطعاً تحولی عظیم در روند آتی ورزش رینگی استان کرمان خواهد داشت را به عنوان پایلوت آغاز به کار کنیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://razmi-kerman.ir/?p=1344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.